26.11.2009

...

yalnızlığa selam durup
tutunurum sana sevgili,
olmasan o yalnızlık
ben olacaktım
biliyorum.

nerede bir yalnızlık görsem
bunu düşünürüm.

virgüllerle kesilmiş,
noktaya hasret
yalnızlık
sessizce.

işte sen olmasan
ben
dilsiz olurdum,
sessiz olurdum
biliyorum.

ne zaman yürüsem
karanlıkta,
usulca fısıldar bana.
nefesini ensemde hissederim
yalnızlığın
ve korkarım.

ya sen de noktalı bir yalancı virgülsen
salt bir nokta sandığım...

yalnızlıktan korktukça
sana sarılırım ben sevgili,
elime batarsan
ya virgülsün ya da yalancı noktalı virgül.
o vakit
iki nokta üst üste olur kendimi açarım
sana.

elime batmazsan,
noktasın sen sevgili
sonuma gelirsen biterim
sonum olursun.

elime sığmazsan sen sevgili
üç noktasın
uç noktasın
sonsuzum olursun
kapılır giderim sana
bir noktandan diğer noktana...



Hiç yorum yok: