7.05.2010

bir bardak jack eşliğinde uyumakla sıçmamak arasındaki ince çizgideyim


bir bardak jack eşliğinde uyumakla sıçmamak arasındaki ince çizgideyim.

Evet merhabalar...

Sonunda delirdim...

Yüz scotch birleşse bir Jack etmezler düsturundan yola çıkmazsam içmem.

Her son ana kalan sınav/ödev çalışması sonrasında bir daha böyle yapmayacağım diyerek plan yapıp hiç uygulayamamayı sevdim ben. Beni böyle sevdim.

Viskiye soda katan zihniyet... Yapmayın lan mundar oldu!

Çok viski dedim lan ama zengin göstersin diye değil Kuran çarpsın. Ya da siktiret göstersin nolacak.

Avrupa Birliği ben küfredeyim diye var olabilir. Bir boka yaradıkları da yok zaten.

Enter tuşuna biraz daha abanırsam Yılmaz Özdil beni face'ten arkadaş olarak ekleyecekmiş.

Kızlar gelin bir anlaşma yapalım. Hiçbiriniz bir daha asla UGG öğğğghk giymeyin dünya da daha güzel olsun. Bence adil bir alışveriş.

Çorum. kısa ve net.

Avrupa ne s.kime Birlik olmuş ki lan. Kendilerine ne hayırları var ki birlik oluyorlar. önce dirlik olmayı öğrensinler.

şaka maka anayasa paketi oyladılar lan adamlar. bu arada komedi dükkanı gibi millet meclisimiz var. trt3 aç gülmek garanti.

ay bıraş may tiith wid a badıl of cek...

Hürriyet gazetesi beni de gör ben de enter tuşuna abanarak yazıyorum. hadi lan...

o değil de finaller geliyor. 14 ders. şimdiden oturmak zor.

konsantrasyon dağılımı, finalleri yaklaşan öğrenci güruhunun kraonik rahatsızlığıdır. yazın gelmesi ile havaların ısınmasıi herkesin dışarıda gezmesi, sıcağın yarattığı harareti hiçbir şeyin almaması gibi nedenlerle ortaya çıkar. tıp dilinde adı "boku yedikus" olarak geçer. yan etkileri ortalamanın düşmesi, eksik kredi almak, yaz okuluna kalmak vb. olabilir.

staj arıyorum. zeki, bilgili, hazırcevap, alicenap ve yakışıklıyım. ilgilenen firma sahiplerine duyuruyorum. ya firma iyi maaş düşük ya da maaş dolgun firma az tanınır olsun. minimum kriterlerim bu. hürriyet gazetesi?? aydın'cığım duy beni.

zekiyim, bunun farkındayım, işte bu beni korkutuyor.

güzel saçmalarım.

bildiğin kafama sıçayım. çok net!

fatura ödemek olmasa bütçe yönetmek ne kolay olurdu.

para full telekomünikasyona gidiyor. interneti ayrı cebi ayrı evi ayrı.

saat 4'ü geçmişse eğer, her şeyi bırakıp yatmalıymış meğer.

fakülte bitmek bilmiyor. cidden bak. iki tane diye midir nedir.

sıçtım mavisi kahverengi olmalı. böyle de iddia ederim. netim. kesinim.

tek ayak üzerinde 40 yalan söylerim. ne 39 olur ne 41.

dünyanın en gerilimli anı "x ileti yazıyor" görüntüsünü görüp de o iletinin gelmemesidir. sonsuza kadar falan sürer.

yarın bir yatıcam var ya 5 kere falan uyuycam o kadar.

imla hatalarımı düzelteni sevsem mi sevmesem mi şu an net bir karar veremedim. net değilim şu an.

net olmadığım az zaman var.

bir ihtimal daha var, o da susmak mı derim?

alayına isyan, ölümüne camel soft... mecazi anlamda tabi.

Çorum City; beauty of the motherland.

in dis nout, cast mi!!

Hiç yorum yok: