20.01.2011

yarım şizofren

şiirsizlikten nefessiz kaldığım anda
imdadıma yetişen bir melankoli
ruhumla gülüşüp kıkırdarken
seni düşünüyordum.

gözümü alan karanlıkta
içim acır gibi yapıp
sonra acımayarak
benimle oynuyordu,
ben
seni düşünüyordum.

her duman bir parça daha ölüm
ve her ölüm bir parça daha dumanken
içimden gelen kelimeleri
gecenin karanlığına
usulca,
kuytudan ve mağrur
salıyordum.

geceyle dertleşirken
dünyanın en bittiği yerde
iki kelam kalırdı
birini ben ederdim işte
diğeri dağınık..

dağınık o kelam
söylenecek birçok şeye bölünmüş
çaresizce.
her birine yetişircesine
paramparça,
yardım istercesine
dilimin ucunda.

kelimeleri birleştirsem
yine nefessiz kalacaktım.
yazmasam ruhum yarım
yazıp kelimeler yarım

ve ortada bölünmüş bir ben,
tam bir yarım şizofren...

Hiç yorum yok: