29.03.2011

sen ihtiyacım olan en son şeysin

sen ihtiyacım olan en son şeysin.
titriyorsa ellerim sadece soğuktan,
aklına başka bir şey gelmesin.
yüzüm gülüyor
ve ben sadece gündüzden daha güzel diye
geceleri yaşıyorum, gecelere uyanıyorum.

ben iyiyim ya, o yüzden içiyorum.
hep keyifliyim, neşemi paylaşıyorum.
safiye ayla çalıyor, ben gülümsüyorum.
"vuslatın başka alem" değil çünkü
sen ömre bedel değilsin.

sen ihtiyacım olan en son şeysin,
kalp çarpıntımın sebebi değilsin.
yaşama sevincim çünkü o.
çünkü ben hep mutluyum, iyiyim.

çünkü sen artık yoksun ya
bu ruhun hala ihtiyacı yok ya sana
o yüzden işte...

sabah ışığı gözlerimi alıyor
o yüzden dolu dolu gözlerim.
çünkü sen ihtiyacım olan en son şeysin.

kendime sorduğum onlarca soru
tek bir yere götürüyor beni
ne de olsa bir ihtimal daha varmış
o da ölmek mi dersin?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

peki,kokusunu herkesten iyi bildiğim biri nasıl unutabilirimki?

Adsız dedi ki...

peki,kokusunu herkesten iyi bildiğim birini nasıl unutabilirim ki?