3.10.2010

ben allah mıyım

bir şiir yazmak istedim
felaketim oldu.
kaldı elimde
birbirinin çifti yüzükler,
gece büyük bir sessizlikle yırtılırken
bir vardın bir yoktun.

biri demişti bir kere,
en mükemmel aşk ulaşılmaz olandır.
yanımda olsan da
sana ulaşmak zordu sevdiğim.
mükemmel aşkımdın.
şimdi yoksun
gözlerim kapıya kilitli.


şu içimdeki sonsuz keder kadar yoksun...
ben de senden yoksun.
notalarda yok hiçbir teselli.

gitme desem de gidiyorsun
yıkma desem yıkıyorsun
sevme desem, demeye dilim varmıyor,
istemiyorum da demek,
zaten de seviyorsun...

ama gitme diyorum sana,
gitme derken sesim de titriyor ya,
gitme diyorum
gitme...
git_ (satır sonu)
me!

sigaraya yanma diyorum yanıyor
geceye bitme diyorum bitiyor
sana gitme diyorum gidiyorsun.

aksi gibi zaman dur diyorum
durmuyor...

ol dememle olmuyor ki,
ben allah mıyım?

Hiç yorum yok: