9.03.2010

çevresini düşünmeyen insana aşina değilim

yemek yenen bir program var biliyorsunuz. yalan yok ben de her fırsatta büyülenmiş gibi olsun zombi gibi olsun çeşitli şekillerde izledim programı. izledikçe sinirlendim, sinirlendikçe güldüm, güldükçe de izledim gibi bir kısır döngüye girdim. ama son adana programı sonrası iyice tiksinti geldi (adana ile alakası yok) artık izlemiyorum... hayır dengem bozuldu bi yanda abla yemek yapıyor, yaparken diğer yarışmacıların beğenmeyeceğinden dem vuruyor... sonra ana haberde görüyoruz ki gazze'ye insani yardım dahi giremiyor, yiyecek yok yani... sora ana haber bitiyor yine yemekteyiz... eleştiri kıyamet. kimse bir haltı beğenmiyor. seviyesiz yorum kalabalığı. bir yandan izliyorum diye kendime içimden küfür kıyamet...

para kazanayım diye başkasını itin g.tüne sokup çıkarıyorsuni sonra o seni aynı şekilde... eee biz de izliyoruz... hani bir fotograf vardı. afriika'da bir çocuk. emekleyerek 1 km ötedeki BM kampına gitmeye çalışıyor... arkasında akbaba onu izliyor... şimdi fotoşop diyen de var da neyse. önemli olan o mesaj... o kanalın binassını girişine büyütüp asmak lazım o fotoğrafı sanki...

bir de çok mübah bir şeymiş gibi kopyaları çıkmış... hangi kanalı açsan yemek masasında didişen insann görünümlü ne idüğü belirsizler... "ay ben onu yemem", "ay bunda kıyma vaaaaarrrr", "ay bu çok ağır hiçbir şeye benzemiyooooooo" lafları havada uçuşuyor...

hiç mi adap görmediniz oğlum yemeğe "ıııyyyyy iğrenç" denir mi? o yemek önüne gelsin diye kaç kişi emek veriyor, o yemeği rüyasında bile göremeyecek insanlar var, aloooooo!!! tamam yemezsin beğenmezsin ama bi dur be kardeşim iğrenç ne demek ulan! sevmeyebilirsin ona eyvallah... adam gibi yiyemiyorum de... onu yemem bunu yiyemem ay o iğrenç bu kaka.... bok yeyin ulan...

ya da bazısı var da daha fena...her şeyi yiyor sonra ben sevmedim, ben yiyemedim... neyi yiyemedin abla tabağı yiyodun bıraksak... yedikten sonra ben onu yiyemem bun u yiyemem. löp löp atarken böreği öyle demiyordun ama...

bugun gazze'de savas ve kitlik var, afrika'da acliktan her sene milyonlarca kisi oluyor... hatta o kadar uzaga gitmeye de gerek yok sokaktaki insanlara bak...

sen hala "yagli olmus"dasin, "icinde kiyma var"dasin... kiymanin kilosu kaca biliyon mu sen?

neyse bundan sonra 24 saat diskavıri çenıl'a bağladım. yunuzlar kaplumbağalar oooh miss... en azından çevremizdeki bir çok insan geçinenden daha makbuller...

Hiç yorum yok: